top of page

КАР'ЄРА В RINGER

Оператор колл-центру

   Посадові обов'язки:

 

  • Прийом вхідних дзвінків.

  • Допомога і консультування Клієнтів.

  • Підтвердження замовлень.

  • Здійснення опитувань.

  • Залучення нових клієнтів.

  • Сross-selling, up-selling.

  • Робота з електронною поштою

  • Ведення звітності.

Тім-лідер

   Посадові обов'язки:

 

  • Контроль виходів операторів на зміну.

  • Контроль корпоративної пошти.

  • Розподіл перерв.

  • Консультація операторів.

  • Навчання нових працівників.

  • Контроль за виконанням службових обов'язків операторами.

  • Залогінювання нових спеціалістів.

  • Усунення технічних неполадок.

Супервайзер

   Посадові обов'язки:

 

  • Запуск та ведення проектів у контакт-центрі.

  • Розробка проектної документації.

  • Створення методології проекту.

  • Навчання і атестація операторів.

  • Створення робочих місць.

  • Створення графіка роботи працівників.

  • Прослуховування, оцінювання розмов, проведення зворотного зв'язку.

  • Опрацювання звітів.

Менеджер з персоналу

  Посадові обов'язки:

  • Підбір персоналу у встановлений термін.

  • Проведення курсів з підвищення кваліфікації.

  • Складання та оформлення трудових договорів.

  • Ведення особових справ працівників.

  • Організація свят і заходів.

  • Створення кадрового резерву та мотивації праці.

1. Хороша освітня база

Оператори колл-центру потрібні як повітря. Саме від їхньої якості роботи залежить ефективність бізнесу Замовника. Працюючи в Ringer, Ви не просто набуваєте комунікативних, мовленнєвих, управлінських навичок, але ще отримуєте за них зарплату.

2. Вміння продавати

Майже у всіх сферах нашого життя, потрібно продавати: ідею, послугу, товар, інтелектуальну власність, навіть повітряний простір. Тому де Ви б не працювали в майбутньому, досвід і продажі та комунікації з Клієнтами завжди допоможе і сприяє стрімкому просуванню кар'єрними сходами.

3. Гнучкий графік

Для підвищення продуктивності співробітників надаємо можливість самостійно складати свій графік роботи щотижня наперед. Кожен сам обирає собі вихідні, початок та кінець зміни.

4. Стабільний дохід

Співробітник сам вирішує скільки хоче заробляти. Залежно від його потреб та мотивації ми підбираємо відповідний проект. Розмір заробітної плати пропорційний ефективності самого оператора. Тому завжди є чудова нагода заробити максимум.

5. Кар'єрне зростання

Грамотні кар'єристи, працюючи в колл-центрі, Ви постійно отримуєте і на практиці до віртуозної майстерності вдосконалите цілий букет найцінніших навичок.

Найактивніші та найвідповідальніші співробітники оперативно просуваються кар'єрними сходами.

Хочешь в команду?

Хочеш в команду?

Дякую, повідомлення надіслано.

bottom of page