top of page

Медичним установам

Якщо Ви володієте мережею аптек, фармацевтичною компанією, приватною клінікою, інтернет-магазином або іншою медичною установою, у Вас виникали питання:

1. Як залучити нових Клієнтів?

2. Як продавати більше товарів або послуг?

3. Як не втрачати Клієнтів через пропущені дзвінки та цілодобово приймати вхідні дзвінки та заявки?

Створення бази даних

Завдяки роботі операторів колл-центру Ви отримуєте підготовлену для ведення подальших переговорів інформацію про осіб та компаній, зацікавлених у Ваших послугах/товарах. Далі Ваш відділ продажу або наші окремо навчені співробітники зможуть залучити їх до вирви продажів.

Гаряча лінія, підтримка клієнтів

Наші оператори швидко, чітко, професійно, 24/7, відповідають на всі запитання Клієнтів. У тому числі Ви можете отримати диспетчерську під ключ. Наприклад, здійснювати запис до лікаря, використовуючи лише ресурси колл-центру.

Холодні дзвінки

За зібраною базою даних здійснюється дзвінок. Оператори подаються від імені Вашої компанії, продають товари чи послуги.

Повторні продажі

Як показує практика, на залучення нової людини витрачається в 4 рази більше коштів, ніж на утримання поточних Клієнтів. У зв'язку з цим і виникає необхідність у повторних купівлях товарів в інтернет-магазинах, оглядах в медичних закладах. Розробляючи схеми повторних продажів, ми не тільки збільшуємо ваш прибуток, але і з'ясовуємо причини відходу Клієнтів, що дає можливість удосконалити Клієнтський сервіс.

bottom of page